Kodėl jos niekas nepastebi?
Neseniai buvau susitikusi su vaikystės laikų drauge. Buvom neišskiriamos ir sėdėjom vienam mokyklos suole 10 metų. Dabar jau nutolom, bet vis dar retkarčiais kartu išgeriam arbatos. Nelabai yra apie ką kalbėti. Keista, kaip skirtingai pasisuka draugių likimai…
Žvelgdama į tokias merginas kaip ji, aš pradedu nieko nesuprasti apie vyrus. Kodėl jos niekam nereikia? Magistro studijas bebaigianti mergina turėjo tik vieną vaikiną ir tas pats po poros mėnesių dingo. Kodėl? Mano draugė - labai geras žmogus. Miela, moteriška ir šeimyniška. Ne iš tų, kurios kas rytą paišosi veidą, bet tikrai simpatiška. Daug mokosi, dirba, po vakarėlius nelaksto. Ramus žmogus. Ji nelabai laiminga. Vieniša. Prarado viltį kam nors patikti, todėl tik dar labiau užsisklendė savyje ir išbarstė pasitikėjimą savimi. Gal tiesiog per mažai žmonių sutinka, kad atsirastų tas vienintelis…
Mes su ja turim bendrų pažįstamų vaikinų. Kažkada klausiau, kodėl jie su ja nedraugauja. Atsakymo nesupratau. “Ji simpatiška, gera, bet tik kaip draugė…” Ką po galais tai reiškia? Ko trūksta, kad būtų mylima?
Ir aplink daug tokių neatrastų žvaigždučių. Jos būtų ištikimos žmonos ir geros mamos, bet kažkodėl vyrai pasirenka tas, kurios įskaudina ir išnaudoja… Po to skundžiasi, kad visos jos tokios ir nėra normalių merginų… Atsimerkit! Jūs jų tiesiog nepastebit! Kodėl? Paaiškinkit, aš nieko nesuprantu.







DarniPora.lt angliškai
2008 10 05 10:19
toks jausmas, kad parašyta apie mane…
2008 10 05 11:27
,,Prarado viltį kam nors patikti”; ,,Nelabai yra apie ką kalbėti”; ,,Vieniša” - visi atsakymai klausime :) Beje, ,,vieniša” dažnai yra lentelė išdidžiai nešiojama ir rodoma aplinkiniams.
P.S. Teisingai suformuoluotas klausimas - jau pusė atsakymo :)
2008 10 05 11:44
IMHO, viena iš potencialių priežasčių - “Gal tiesiog per mažai žmonių sutinka, kad atsirastų tas vienintelis…” Gal reiktų, nelakstant po vakarėlius(c), išplėsti pažįstamų ratą - juk rašai, kad dirba, tai negi aplink jokių perspektyvų.
Kita potenciali priežastis - “Nelabai yra apie ką kalbėti.” Kad sudomintum ką nors - reikia sudominti kuo nors ;)
2008 10 05 20:06
Scania, po nusivilimų ne vienas praranda viltį. Nėra apie ką kalbėtis man su ja, bet ne visi žmonės kaip aš. Ir vienišės statuse nematau nieko išdidaus, nebent pasirenkama feministės poza, o šiuo atveju ne taip.
2008 10 05 20:12
O kur ja galima būtų sutikt? :)
2008 10 05 20:14
Esu panaši į merginą, kuri čia aprašyta. Kartais taip vieniša, kad nors stauk.. Vyrai manęs tarsi nepastebi. Bet aš neprarandu vilties kada nors rasti savo meilę ;)
2008 10 05 20:18
Evil, gatvėje, troleibuse, kavinėje, universitete, laiptinėje, parke, bibliotekoj, parduotuvėj ir t.t. Apsidairyk ;)
2008 10 05 20:53
Labai daug draugiu ir draugu kazkodel vieni, vienisi (apie 30 m). Ir tik apie kai kuriuos is ju turiu nuomone-prielaida, galbut kodel taip yra.
Kartais galvoju, kad del kazko siai kartai vienisumas labiau budingas nei kitoms.
2008 10 05 21:36
Galbūt ji bent užsiregistravo DarniosPoros svetainėje?.. Ir savo nuotraukų įdėjo, ir apie save parašė?.. Ką ten gatvėje pamatysi, visi bėga skuba savo reikalais. Į akis krenta pirmiausia ryškesnės, paspalvotos, palakuotos… :)
2008 10 05 21:49
Kaip jautiesi, taip ir atrodai.
Nori atrodyti geriau? Rūpinkis savo… galva :) Mokykis, turėk hobį, džiaukis gyvenimu.
Jumoro jausmas - būtinas. Kad nepradėtum per daug rimtai žiūrėti į save, ar savo bėdas.
2008 10 05 22:12
Smalsu pasidarė :) Supažindink…
2008 10 05 22:20
Darnioje poroje užsiregistravau tikėdamasis surasti merginą, panašią į tavo aprašytą (minus nepasikėjimą savimi - pasitikinčios savimi kažkaip traukia savaime, o nepasitinčios - tinka tik į drauges). Nusipaišančios veidą man net nepatinka, vertinu natūralų grožį.
Manau, Agne, gali padėti savo draugei. Padėk jai atgauti pasitikėjimą savimi (beieškodama temų straipsniams turėtum susidurti su daugybe medžiagos šia tema), parodyk, kad laimė priklauso ne nuo aplinkinių, o kyla iš žmogaus vidaus. Jeigu tavo draugė ryšis keistis, manau vien jos pasirinktas kelias tikslo link padės atsirasti žmogui, kuris įvertins jos gerasias savybes. Ir svarbiausia - neįmanoma pasikeisti per vieną dieną (ar per metus), svarbu ryžtis ir žengti pirmą žingsnį, kad ir labai nedidelį. O po jo dar vieną.
2008 10 06 13:17
as tai manau kad vyram patinka kai moteris turi savyje siek tiek uzsepto kalishkumo :)
2008 10 06 14:03
Migle, Danute, va ir paaiškinot dabartinės 20-30 metų amžiaus kartos problemą: daug vienišų žmonių, kažkur skuba lekia, vieni kitų nepastebi…
2008 10 06 14:06
Liūdniausia man, kad visi siūlot keistis, o tokios, kokia yra, niekas jos nepriimat…
2008 10 06 14:09
blabla, visiems patinka vienodos moterys? O ji ne kalė, ji geras švelnus šeimos žmogus. Jai patinka leisti laiką su giminėmis, padėti tėvams. Turėtų pasikeisti ir rūpintis tik savo hobiais ir savo išvaizda? O jei žmogus dažnai nesišypso, tai jis jau nurašytas? Per daug stereotipų aplink…
2008 10 06 14:29
Agne, man atrodo, suabsoliutini sakydama “niekas”.
O dabar pagirsiu DP. Bėgam bėgam, paskui sustojam prie kompiuterio ir pvz., įlendam į šitą svetainę… Čia gali ramiai potencialių partnerių nuotraukas apžiūrėti - jei tik jos įdėtos,- bent kelias jų mintis sužinoti ir charakteristikas pasiskaityti. Tai va ir yra ta sustojimo ir pastebėjimo vietelė. O toliau - kaip ir kitur: drįstu ar nedrįstu kurį/ą nors užkalbinti ar vis dėlto kol kas pasirenku likti aiškioje ir ramioje vienatvės būsenoje.
2008 10 06 14:34
O kaip isplesti pazistamu rata, kai apie 30 trys ketvirtadaliai tokio amziaus populiacijos gyvena seimomis? Paprastai seimos ir bendrauja su seimomis, o vienisos, grazios, protingos - vertinamos itariai? (o ko joms reikia tarp poru? o kodel ji dar viena? jai terupi vyrai (o gal ir manasis? - geriau tokios nereikia)…
O vakareliuose irgi liekama “be poros- uz tvoros”; galu gale vakareliu seimininkas, neturedamas su kuo suporuoti, ir nebekviecia…
Tai bendri pastebejimai, kodel - vis dar viena…
o blalabla gerai pastebejo - vyrams kales patinka;-)
2008 10 06 15:02
Bet man būtų šilčiau gyventi, jei dažniau ir gatvėje vieni prie kitų sustotume ;)
Na gerai, ne niekas, o niekas, išskyrus vieną niekšelį, kuris po poros mėnesių draugystės dingo, kai mergina susirgo.
2008 10 06 16:26
Atsakymas slypi klausime:
“po vakarėlius nelaksto” - “per mažai žmonių sutinka”
2008 10 06 16:29
O kaip, Agne, įsivaizduoji tą sustojimą gatvėje? Žavus princas mirkteli, nusišypso, pasako: tu man patinki? Jei žavus, pagalvoji: turbūt donžuanas. O jei ne princas, ne žavus, tada: fu, kabinėjasi čia kažkoks ir ko jis nori… Turi būt lanksti, kad iškart persiorientuotum į pažintis, jei tuo metu kažkur tikslingai judi ir galvoji apie kitus reikalus. Kaime anksčiau būdavo šokių vakarėliai, talkos, mieste dabar yra visokie pramoginiai koncertai, šokiai nuo pat mokyklos metų, kur pažintis megzti lengviau, nei gatvėje ar troleibuse, jei dar tokiais važinėji.. Beje, lengva autoavarija gal irgi tinkamas būdas susipažinti? :)
O visokiems nelankstiems ir nelanksčioms yra būtent pažintims skirtos svetainės.
2008 10 06 18:08
Kartais pagalvoju, kad tokiais “na ir ko jai truksta - ir grazi, ir protinga”, mes ne velnio nepadedam savo vienisoms draugems, tik dar labiau stumiam jas i depresija ir skatinam “aukos sindromo augima”. Ir visa atsakomybe uz tai, kad myli, nemyli, sukrenta tiems isivaizduojamiems galimiems partneriams, o vienisa mergaite skatinama “uzsistoveti” ir pasilikti ties tuo paciu “groziu ir protu”. Bet nejudejimas i prieki juk neidomus! Todel manau, kad merginoms, kurios grazios, protingos, bet dar vienisos, truksta meiles sau. Noro patikti pirmiausia sau, o ne susirasti vyra, kad jau butu galima ramiai planuotis gyvenima. Na, neatsirado dar tas vyras - ka jau padarysi… Buna, kad zmones antra puse tik gerokai po vidutinio amziaus sutinka. Bet laimes tai juk nemazina :) tikrai pritariu sciania minciai - kaip jauties, taip atrodai.. tad gal tiesiog reikia leisti sau jaustis gerai ;)
2008 10 06 19:04
Agnė > Liūdniausia man, kad visi siūlot keistis, o tokios, kokia yra, niekas jos nepriimat…
Ką reiškia „nepriimat“? Juk sakau „supažindink“. O gal įmanoma susipažinti nesusipažįstant? :)
2008 10 07 10:40
Monika, bet ji yra kokia yra. Stumadydama ją keistis pagal mano ar kažkieno kito įsivaizdavimus, jai irgi nepadėsiu. Mintis buvo ta, kad vartotojiškas požiūris ir pramogų troškimas persmelkė ir žmonių santykius.
2008 10 07 10:42
Kirai, jos asmeninės informacijos viešinti tikrai negaliu. Be to, kalbėjau apie problemą plačiau. Tokių kaip ji aplink nemažai. Pažindinkis :) Jei pastebi…
2008 10 07 12:15
Taip ir maniau. Istorija išgalvota :)
2008 10 07 14:00
eee, pala pala … kas chia per nesamones? kodel reikia keistis tai merginai? kodel visi dabar chia susede linguoja galva ir irasho ja i “pati kalta” kategorija?
[na gerai, galbut Agne viska taip surashe. GAL. gal is tikro mergina jau nusivyle ir todel nebepasitiki savimi.]
Bet vistiek. yra daugybe merginu, kurios ir linksmos ir grazhios, pasitiki bei myli save bei savo gyvenima, speja ir su draugais susitikt ir darbus nudirbt … bet yra vienos. Ir va chia prasideda …. “su ja turi but kazhkas negerai”. KODEL? chia gal su jumis negerai, kad nematot kas panoseje :D
2008 10 07 16:16
Gal labai neįžeisiu, pasakiusi, kad merginos apibūdinimas (gera, rami, mokosi, tvarkosi po namus, padeda tėvams, nemėgsta vakarėlių) skamba …nuobodžiai, kaip socialinės darbuotojos CV. Gal ir klystu, bet man rodos daugumai (pabrėžiu daugumai) vyrų patinka seksualios moterys. O vargiai ar šią merginą būtų galima taip apibūdinti. Sakysit, kas čia per požiūris, ar mes kokia gyvuliai, svarbiausia vidus ir.t.t. Bet taip jau yra ir nieko čia nepadarysi. Vidus svarbu, bet jei vyro ji netraukia kaip sekso partnerė - basta. Ji bus tik draugė. Greičiausiai jai seksas yra paskutinėje vietoje vertybių saraše ir vyrai, patikėkit, tai jaučia.
2008 10 07 17:54
Na, jei vyras ar moteris sulaukę 30 metų amžiaus vis dar neranda antrosios pusės, tai problemų visų pirma reikia ieškoti savyje. Nes kitaip jo/jos niekas ir toliau nepastebės:)
2008 10 07 20:13
Gal ir nuobodziai skamba, bet kas sake, kad geros ir ramios nebuna seksualios? Ar reikia trankytis po vakarelius, buti nemokama kekshe vyrams beigi sterva aplinkiniams, kad nebutum nuobodi? Va chia tai vertybiu sarashas. Puiku :)
2008 10 07 21:25
Šiaip tai dauguma siūlo keistis todėl, kad ji yra nelaiminga dėl to, kad vieniša (bent jau Agnės apibūdinimas sudaro tokį įspūdį). O kai esi nelaimingas tai gali arba nieko nekeisti ir likti nelaimingas laukdamas nežinia ko, arba keistis ir stengtis siekti to ko nori. Labai paprasta :)
Yra ir dar viena aplinkybė - merginą Agnė apibūdino, kaip šeimynišką. Manau ir vyrai tai pastebi. Tik problema, kad dauguma (nesupainioti su visi) jos amžiaus vaikinų apie šeimos kūrimą dar negalvoja.
2008 10 07 21:30
“Dauguma padorių moterų panašios į paslėptas brangenybes, kurios saugios tik todėl, kad jų neieško./De Larošfuko/”. O gal viską paaiškina žodžiai: “nesipaišo veido”, “užsisklendė savyje”, “išbarstė pasitikėjimą”. Ji neryški, o vyrai domisi tik ryškiomis asmenybėmis (čia jau paantrinsiu Dianai). Manęs irgi nepastebėdavo, kol užsispaudusi kampe tyliai sau mintyse norėdavau, kad pastebėtų:). Reikia prisiversti išlįsti iš to kampo ir pasirodyti pasauliui, parodyti ką turi gero ir įdomaus.
2008 10 07 21:38
Tiesa, kad kiekvienas situacija vertinam is savo poziciju ir pagal savo patirti ;) As interpretavau, kad drauge gali matyt daugiau nei mato aplinkiniai. Meskit akmeni- kaip sakoma- tie, kas silpnumo akimirka nesigaili saves ir neliudi, kad taip susikloste jo situacija. Tikiu, kad merginai nera labai lengva buti laimingai ir patenkintail, kai asmeninis gyvenimas nesusiklosto. Taciau ar ji isties nelaiminga ar tik pragmatishkai pripazista situacija - mes to nezinom.
2008 10 08 17:38
Diana, žmogus nėra visų pirma sekso objektas. Ir jau geriau nepatyrus mergina, nei nusivalkiojus. Beje, kažkada draugas sakė, kad vyrams patinka seksualios moterys pabendrauti, bet į žmonas ima šeimyniškas ir švelnias ;)
2008 10 08 17:39
Smilkale, mes savo draugių kompanijoje taip ir pajuokaujam, kad ji vis viena viena, o ateis laikas ir ištekės pirma iš mūsų :)
2008 10 08 17:41
Rima, niekada nesutiksiu, kad vyrai pastebi tik ryškias asmenybes. Tuomet kokios 70 proc. būtų netekėjusios. Kaip tik ryškios, aktyvios moterys dažnai lieka be šeimos.
2008 10 08 17:44
Arūne, jei visi būtų tokie šaunūs ir aktyvūs kaip čia patarinėja, nereikėtų nei pažinčių svetainių, nei psichologų… Nieko asmeniškai nenoriu įžeisti, bet juokas ir linksmumas, kai gyvenimas atsuka nugarą, - jau šizofrenijos požymis.
2008 10 11 00:20
tai kad dabar nemazai vyru jau tapo tokiom meduzom, kad kuri pirma nusitemps, su ta ir nueis, o apie atsakomybe, tai gal geriau nei neuzsinint
2008 10 12 11:01
Raima, ar gerai supratau, kad esi vyras blogai atsiliepiantis apie vyrus? Būtų kažkas naujo ir netikėto… O gal Raima šifruojasi Raimonda?
2008 10 13 22:00
pazystama problema, nes as kartais irgi galvoju ko truksta, ka pakeisti, ar ka kitaip daryti. ir kur tas vienintelis? ir kad kazkam patiktum ar surastum vyra turi atrodyti issiskirianciai, ar dar kazkaip, arba turi istisai lakstyti po klubus??????
2008 10 14 10:08
Ingrida, lakstymas po klubus - tikrai ne atsakymas. Jei tau ta kultūra nepatinka, tau tai neįdomu, negi nori vyro, kurio hobis bus naktinėjimas mieste? Be to, iš asmeninės patirties pastebiu, kad tik labai maža dalis pažinčių, užsimezgusių tokiose vietose, perauga į rimtus santykius. Kiek kartų teko klube susipažinti su, atrodytų, mielais vaikinais, bet po valandos paprastai išgirsdavau: “važiuojam pas mane…”.
2008 10 14 20:08
tada kokia iseitis? kur rasti ta vieninteli
2008 10 14 21:12
Ingrida, kad ir kaip neįtikėtina tai atrodo, žmonės sako, kad atsiranda savaime, kai neieškai…
2008 10 19 00:42
bet laikas nelaukia, jis negailestingas
2008 10 19 12:55
Tokie reikalai dažniausiai įvyksta spontaniškai, neskubant, kai mažiausiai tikiesi. Visąlaik bijant senmergystės, sunkiau sekasi antrą pusę susirasti - gal atrodom per daug desperatiškos… Kita vertus, turėti anketą pažinčių tinklapyje niekada nepakenks ;)
2008 10 19 14:29
Paziurekim is kitos puses. Mano tetis sake, jei esi populiari mergina, tai tada reikia visiems:) vadinasi reikia atkreipti i save demesi. manau ir mums moterims yra panasiai, mus irgi reikia nustebinti, atkreipti musu demesi, kad susidometume. Po to jau galima gilinti pazinti. Taigi siuo atveju ir nezinodama padarei gera savo draugei. Taigi puse darbo atlikta, jei kiras nori susipazinti,- reikia leisti, toliau patys atsirinks kas kam tinka.
2008 10 19 18:56
bet as manau, bent jau man toks ispudis susidare, kad pazinciu tinklapiuose taip pat ieskoma tik trumpalaikiu santykiu….
2008 10 20 09:34
Laima, o man nereikia populiaraus žmogaus. Šiaip gal ir norėtųsi su Marijonu Mikutavičium padraugauti, bet kai pagalvoju, jog nuo savo populiariojo reiktų mergas vaikyt…
Manau, kad viskas, ką padariu gero savo draugei yra tai, kad ši tema sudomino tiek žmonių ir surinko tiek komentarų. Vadinasi aktualu. Vadinasi ji ne viena tokia. O asmeninių kontaktų dalinti neketinu - vis tik žmonės, apie kuriuos parašau, norėtų išlikti anonimai. Be to, ne visi pasitiki internetinėm pažintim.
2008 10 20 09:35
Ingrida, gal ant tokių užsirovei ;) Kaip ir gatvėje pažinčių tinklapiuose yra visokių žmonių ;)
2008 11 06 17:47
Tos merginos apibudinimas tinka ir man.. Kazkodel vyrai,pamate internete mano nuotraukas,visi zavisi,grozisi,komplimentus tik dalija,susipazinti nori..,o realybeje,deja,lieku nepastebeta..:(( Niekada gatveje nei vienas nezvilgteles,o apie uzkalbinima negali buti ne kalbos..:(( Kodel taip yra??????????:((((
2008 11 07 15:44
Asta, susipažinimas gatvėje apskritai yra kažkoks mistiškas ir nesuvokiamas dalykas. Ar kam nors tai nutinka?
2008 11 09 01:15
Cituoju Agne :”Nieko asmeniškai nenoriu įžeisti, bet juokas ir linksmumas, kai gyvenimas atsuka nugarą, - jau šizofrenijos požymis.”
Pirma, anokia čia gyvenimo nugara? Jauna mergina dar nerado vaikino. Viskam savas laikas. Gal nesipigina, nesidalina bet kam. Sutiks tokį pat ramų, gerą, šeiminišką, ištekės ir bus laiminga. Ar jau dėl to, kad nėr vaikino, turėtų nustoti juoktis ir likti paniūrusi?
Antra, pasirodo, mano diagnoze - šizofrenija :)))) Mačiau aš to gyvenimo ne tik nugarą, bet ir kiek žemiau nugaros, o vis dar moku juoktis ir linksmintis. :))
2008 11 09 16:19
Liuka, tai kad nelaiminga ji. Kokia čia laimė vis vienai ir vienai… Juoktis jau senokai apstojo. Ir ne tokia jau baisiai jauna.
O optimizmo Tau pavydžiu ;)
2008 11 16 23:28
labai įdomi diskusija,aš dirbu kolektyve kur 80 procentų yra vyrai,tiesa dirbu šiame kolektyve neseniai…gaug su vyrais ar vaikinais kalbamės,juokaujam…labai daug sulaukiu pagalbos iš vyrų,tik niekas nė neįtaria kad aš netekėjusi,tik kai kuriems visai netyčia draugė apie tai prasitarė-niekas nepatikėjo.Taigi ar šypsosies ar nesišypsosi,jei nerodysi daugiau iniciatyvos pati,niekas jos ir nerodys….pažinčių portaluose kaip komiso parduotuvėj-pastebės,nepastebės…jei ir pastebės atras trūkumų-neims.Taigi,jei nori būti vieniša ir būsi,jei nori būti laiminga-susigauti LAIMĖS paukštę privalai pati….čia asmeninė patirtis
2008 11 17 11:47
Vilma, o aš įsitikinau, kad jei tikrai patinku, tai parodys pats iniciatyvą ir net ne vieną kartą. Mano bandymai pačiai imti jautį už ragų baigdavosi nesėkmingai. Vis tik vyras yra vyras ir man senamadiškai patinka, kai manęs siekia.
2008 12 05 19:41
Kiek teko kalbėtis su vyrais ar vaikinais,tai jei neparodysi kad merginai patinka vaikinas,tai retas kuris bandys užkariauti patikusią moterį ar merginą….vyrai taip pat bijo būti atstumti,nesuprasti,jiems taip pat skauda kai juos išduoda….tik jų prigimtis neleidžia jiems to parogyti.Sunku žiūrėti į verkiantį vaiką ar verenčią moterį,bet kai vyras verkia yra kažkas nepakeliamo.Taip kad vyrai nors ir vadinasi stiprioji lytis ir užkariautojai,bet jie tikrai gali būti švelnūs,mylintis,pasiaukojantys ir retai,bet verkiantys.Tokių pažįstu ne vieną ir ne du…taip kad jei norim kad mus užkariautų tai nors akimis duokim žeklą:))))
2008 12 07 13:36
Vilma, bet kai kurios merginos nesugeba įveikti savo drovumo.
2008 12 07 22:39
Jei vaikinas pasako merginai komplimenta ir mergina nurausta ir nuleidžia akis-tai jau yra ženklas jog mergina išgirdo…bet nemanau kad šiais laikais yra drovių merginų ir jos niekaip nereaguotų į vaikinų komplimentus ar kitaip joms rodomą dėmesį…tik gal iš drovumo negali bendrauti,kalbėtis….o gal vaikinai ne taip kažką daro?Ar komplimentų sakyti nemoka?
2008 12 08 12:01
Gal nepasitiki savimi ir netiki komplimentų nuoširdumu.
O šiaip problema didžiasia tame, kad bijo žengti pirmą žingsnį ir pati parodyti dėmesį patikusiam vaikinui.
2008 12 18 00:05
komplimentai ir yra tik komplimentai-pataikavimo priemonė.Jei kmplimentai būtu tiesa,jau būtu informacija….o jos mus suteikia veidrodis
2008 12 18 12:14
Vilma, nesutinku, kad komplimentai tik pataikavimas. Aš juos sakau tik tada ir tik dėl to, kai mane kažkas iš tiesų sužavi.
2008 12 25 00:30
Agne,čia Tu susižavėjusi sakai komplimentus….vyrų ir požiūris ir ketinimai kitokie…
2008 12 25 14:50
Hmmm… O man norėtųsi tikėti žmonių sąžiningumu ir nuoširdumu…
2009 02 04 18:56
Viena, vyrams vis labiau “moteriškėjant”, jie rodo mažiau iniciatyvos (kuklesni?) nei tai darytų tikras alfa vyras. Tą turint galvoj, manau merginos irgi turi “žaist žaidimą”.
Įsimylėti dirbtinai negalime, tačiau galime sudaryti sau daugiau ar mažiau progų tam įvykti. Kuklumas nelygus kuklumui. Visose gyvybės rūšyse patelės “aiškiai parodo” patinams, kad jų laukia (vadinkite tai gundymu, jei norite).
Šiuolaikinis vyras yra taip socialiai ištreniruotas “nepriekabiauti”, kad pernelyg pasyvų merginos elgesį dažnai palaikys “užimtumo” arba “nesidomėjimo” ženklu. Tad dėl iniciatyvos, tiek dėl komplimentų, etc. - turiu sutikti su Vilma
2009 02 18 18:17
“o aš įsitikinau, kad jei tikrai patinku, tai parodys pats iniciatyvą ir net ne vieną kartą. Mano bandymai pačiai imti jautį už ragų baigdavosi nesėkmingai. Vis tik vyras yra vyras ir man senamadiškai patinka, kai manęs siekia.”
MAN IRGI TAIP PATINKA, BET JEI VYRAS KUKLUS, NE naglas,kas tada??
tuomet ir panelei reikia kažkaip subtiliai parodyt, kad simpatizuoja ir jo demesys malonus..
2009 02 23 15:11
Mano nuomone, jei mergina nepasitiki savim tai vaikinas ta tikrai pastebes, atvirksciai lygiai tas pats, ar kam nors patinka kai antra puse savimi nepasitiki???? Manau ne, tad jai reikia pirmiausia nuo saves pradeti ir PATIKETI kad ji yra idomi ir patraukli moteris, tik tuomet sulauks demesio. O kitas paprastas dalykas, daugiau sypsotis gatveje, darbe belekur, apsirengti tvarkingai tik kad vyro aki trauktu. (Man asm mergina turi buti elegantiskai apsirengus, tuomet ir patraukia mano akis) Jei ji dar sypsosi, as galiu ir gatveje uzkalbinti. PATIKEK SAVIMI.
2009 02 26 22:32
Aš tai siūlyčiau tokiai merginai pirmiausiai kreiptis į gerą stilistą, kad jis padėtų atrasti tik jos stilių, spalvas, šukuoseną, išmokytų tinkamai (neturiu omenyje tų karo spalvų, kurias matome gatvėje)pasidažyti. Žodžiu, padėtų susikurti/pajusti savo individualų stilių. Vien tai gerokai prideda pasitikėjimo. Tai nereiškia, ka ji taps dažyta lėle. Ne. Ji tiesiog mokės pasinaudoti savo privalumais ten, kur reikia, kada reikia, kiek reikia. O po to reikėtų pagalvoti, kokie vyriškiai jai patinka ir nesėdėti vien namuose ar pas tėvus. Keliauti, dalyvauti projektuose, renginiuose….
2009 10 10 19:48
O kodel nepatinka, kad zmogus savimi nespasitiki?? Gal ji tiesiog drovi. Nuo kada cia patapo vos ne didziausiu minusu buti droviai? Is viso ko ieskot slieku ten, kur ju nera? Buciau vyras ir, jei man patiktu moteris, isskleisciau ja kaip prazydusia roze ir suspinduliuotu pasitikejimu savimi ir naujais santykiais.
2010 02 14 01:30
TEGUL TAVO DRAUGE NOSES NENUKABIA VISKAS BUS SAVO LAIKU IR SAVO VIETOJE TIKRAI NEREIKIA SKUBETI NIEKUR REIKIA PAGYVENTI IR PASIDZIAUGTI SAVO JAUNYSTE ,BAIKTI MOKSLUS TVIRTAI STOTIS ANT KOJU ,KAD PATI PAJAUSTUMEI NIEKAM NESI UZ NIEKA SOLINGA KIEK SUPRATAU IS DRAUGES LAISKUCIO ,KAD LABAI LIUDI ,BET TIKRAI TAIP NERA JUK TU MOKAISI SAUNI PANA ESI TIK PIRMIN IR NENUSIMINK SUTIKSI SAU SKIRTA VAIKINA BUS TIKRAI VISKAS GERAI TIK NESKUBEK,SU,SV,VALENTINU SVEIKINU JUS.
2010 04 12 21:57
Tokią merginą puikiai suprantu ir žinau,kad daugumoje tokių atvejų būna taip,kad tiesiog gyveni ne toje aplinkoje, kurioje reikėtų. Pvz: pas mane aplinkoje daug labai gražių merginų, protingų, linksmų ir t.t. ( bene idealios pagal daugelio vyrų etalonus) ir jos vienos. O kodėl? Todėl,kad viena už kitą geresnės,o aplinkui vaikinų mažai, o ir tie patys pasikėlę ir matai nebeišsirenka,kuri geresnė. Patektų tokios merginos į vyriškesnę aplinką, manau , kaip mat būtų įvertintos :):)
2010 05 30 19:23
as, kaip tik pastebiu, kad grazios merginos turi vaikinus, vyrus, vaikus, o tos negrazios lieka nepastebetos. Kaip ir Agnes drauge, esu nepastebeta, ne tik gatveje, bet ir tose paciose pazinciu svetainese. Neisivaizduoju, kaip pakeisti gyvenima, kad pagaliau ir man pasisektu surast ta vieninteli.
2011 04 03 15:23
Tai ka sakyti mums perkopusiems per 40,jeigu su jaunimu tokie dalykai dedasi,siais laikais,kai tiek galimybiu.
As tai nieko nematau,tik darbas ir namai,parduotuve,na dar parodos,gal ir noreciau daugiau ka nuveikti,tik beda,neturiu antros puses,o pazinciu svetaines tik zaidimas,kai is neturejimo ka veikti spaudai taip arba ne,patinka nepatinka,noriu susitikti,bet tik spaudai,realiai niekas net nebando susitikineti,ka siulote?